lørdag 28. januar 2012

God morgen


 Det er fortsatt messetid og i morgen bærer turen til gave-og interiørmessen igjen. 
Jeg var på messen på torsdag og la inn bestillinger fra danske Chic Antique på masser av deilige såper, luktelys og håndkremer,
Miljøgården holder den samme gode stil og kvalitet i interiør,
så det ble så klart en stor bestilling der også.

I morgen reiser jeg igjen, denne gangen med følge, og da skal jeg legge inn bestillinger på klær. 
Gleder meg til å se hva Avoca har!
 
 Imens kommer bilder av varer som jeg har på Låven



 Dette tøffe etasjebordet er fra favoritten Chic Antique.
 De som ser frem til vår og sommer kan planlegge hva slags urter som skal dekorere de tre etasjene. 
Med blomsterpotter preget av gammel patina kommer dette bordet virkelig til sin rett 
i hagen eller på terassen!

  Jeg selger det på Låven til 1298,-




















   Reisepose til skittentøy 159,- og lukteputer med lavendel 39,-


         
                Ha en fortsatt fin helg!
                      Klem fra Reidun



1 kommentar:

  1. Massa Lycka till på inköpen!! Hoppas Avoca är lika fint som vanligt! kram kram

    SvarSlett