onsdag 18. januar 2012

Avoca



Kåpe fra Avoca 40% av 1398,-


Kåpen har fine detaljer med ordene love og dream 





Veggur fra Chic Antique 369,-




Vi venter nye varer fra Avoca i mars!

Kolleksjonen som ventes består blandt annet av silketrykk, strikk, bomull og velour
Denne gangen prøver jeg meg på bukser fra Avoca for første gang
og jeg venter også regnkåpene med Avocas signaturtrykk.
Som dere skjønner er det en stor kolleksjon med mye å velge i..
Vi gleder oss!





 



Ønsker dere en fortsatt fin uke

Klem fra Reidun 


3 kommentarer:

  1. Åå så spennede! Skjønner godt dere gleder dere...

    Flott ny header du har fått deg:)))

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Hei!
    Kjempefin header du har fått deg.
    Mye spennende.
    Mvh Lena

    SvarSlett
  3. Takk , ja det var en flott tur. Snakkes snart eller ??? Forresten så er bloggen din blitt så fin og stadig på nett ser jeg... Morsomt. Kos dere i helgen. Klem

    SvarSlett