onsdag 15. august 2012

Siste dag med sommeråpent


Takk til alle dere fine kunder som har tatt turen til Låven i sommer!

Sommeren har gått så alt for fort og i dag allerede er det siste dag med sommeråpent.
Det vil si at jeg, etter i dag, kun har helgeåpent.



Tunika Avoca i 100% silke





I morgen bærer det av sted på motemessen for å ta inn varer for vinter og vår 
og for å kikke på nye leverandører. 

Vi kan røpe at Låven kommer til å huse flere nye nordiske klesmerker i månedene fremover! 
Og det er bare å glede seg!


En stor takk til dere som følger oss på blogg og facebook!
Det er så koselig når dere legger igjen kommentarene deres på sidene og det er en fin måte å holde kontakten på for de som ikke bor i nærheten.

Håper dere nyter sommerdagen!





2 kommentarer:

  1. Hei!

    Ja tenk nå går sommeren mot slutten... Og snart jul ;)

    Jeg er glad jeg har fått besøkt butikken din i sommer!! Og er veldig fornøyd med kjøpet ;)

    Kos deg på messe da... blir spennende å se hva du finner!

    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Takk for i sommer. Har heldigvis fått vært hos deg flere ganger i år. :)
    Lykke til på motemesse. Gleder meg til å se nyhetene neste gang jeg /vi kommer innom. :)

    Glad hilsen fra
    Sidsel.

    SvarSlett