tirsdag 9. november 2010

Åpningsfest hos Det lille ekstra i Engelsviken.

Igår var jeg så heldig å få komme på åpning av ny og større butikk i Engelsviken på Haviken gård. Lisa var veldig stollt av større butikk. Ellen Dyrop var der og snakket om den nye boka vakre juleboken SJARMERENDE JUL. Hun delte villig med seg om alle ideer fra boka. Siden det var så mye folk var det vanskelig å ta bilder ,men jeg har tatt noen som jeg deler med meg her. Tusen takk for fin kveld og deilig mat som du serverte,Lisa. Butikken har bloggen DET LILLE EKSTRE.

2 kommentarer:

  1. Hei Reidun.

    Tusen takk for flotte ord :O)
    Og tusen takk for at du kom. Alltid koselig å få besøk av deg. Du er alltid så positiv og morsom.
    Gleder meg til neste gang .O)
    Ha en fin dag .O)
    Vi prekæs.
    Cos Lisa

    SvarSlett
  2. Spennende :) Til sommeren skal jeg besøke den og deg :) Gleder meg :) Min tante har hytte på Hvaler så vi pleier å være innom et par ganger... Tante er vel hos deg en del mer enn et par anger ;)
    Ha en god dag!

    Klem Anette :)

    SvarSlett