fredag 11. desember 2009

Velkommen til en koselig julehandel.....


Nå er Julehandelen i full gang og det er travle dager PÅ LÅVEN. Mange kommer hit for å få en litt annen opplevelse enn det kjøpesenteret gir,hos meg er det lun julestemning  i hyggelige omgivelser. Her kan du finne juleantrekket, herlige sko og støvletter, barneklær og ulltøy til minstemann,  og alt du trenger for å skape en sjarmerende og koselig julestemmning i huset ditt. Og som alltid har jeg kaffen klar når du kommer.
Velkommen til en rolig og hyggelig Julehandel PÅ LÅVEN
Åpningstider:
Lørdag 11-16
Søndag 12-16
Det er også mulig å komme utneom åpningstidene  hvis du ringer på forhånd tel. 69377745 eller +4793000609

5 kommentarer:

  1. Så flott at du har travle tider.Skulle så gjerne vært en tur hos deg og,men tror nok ikke jeg rekker det før jul.Jeg holder på å avvikle for sesongen,åpner igjen til påske. Tror kanskje det var deg jeg handlet med på messa i januar?(om du var der og hjalp til for Ib Laursen) Ha en flott helg:)Klem fra Bente.

    SvarSlett
  2. butikken er full ser jeg! masse fint! må nesten ta turen til hvaler snart igjen da jo!

    ses snart!
    mvh jeanette

    SvarSlett
  3. Hei:) Dette var en butikk jeg ikke viste om. Så mye flott du har! Grunnen til jeg fant deg var at jeg googlet etter bilder av hage møbler. Jeg fikk se de nydelige utemøblene du har fra Trouville, har du de enda og kan jeg spøre om pris? Legger meg til som følger her:) Mvh Line.

    SvarSlett
  4. God kveld Reidun.

    Kjempe fine bilder :o)
    Ja det er sant alt det du skriver om butikken din :o)
    Kjempe koselig, mye fin og god kaffe :o)
    Håper du har en fin søndag.

    Jule cos fra Lisa

    SvarSlett