tirsdag 25. august 2009

Travel uke på Gave og interiørmesse


Jeg har hatt en travel uke med innkjøp av nyheter for høsten og vinteren.
Låven kommer til å fylles opp med spennnede interiør, møbler og klær fra Danmark, til både barn og damer.


Koselig liten sofa som er like fin på hytta som hjemme....

Denne rustikke og praktiske hyllen selger jeg nå til 1/2 pris......kom gjerne innom














Sommergjestene har nå reist hjem fra Hvaler, men På Låven er åpen alle fredager, lørdager og søndager.
Det er også mulig for "syklubber", "quiltelag", og andre å kontakte meg utenom åpningstidene......

Velkommen!!



3 kommentarer:

  1. Hei Reidun. For en fin blogg du har for ikke å snakke om låvebutikken din!!! Her var det mange fristelser:) Må ta meg en tur til Hvaler, helt klart! Håper du fikk tid til å kjøpe det du skulle på messa. Var jo så mye fint der... sukk! Skulle ønske man kunne handle til seg selv;) Hilsen "messe kollegaen" din:-D

    SvarSlett
  2. Hei, ser ut til at du har funnet masse fint. Slitsomt, men gøy på messer. Har selv vært på messa og handlet både i Danmark og her hjemme. Skal bli spennende å se hvordan det går i vinter da jeg hadde bare tenkt å ha åpent på sommeren. Ha en fin helg! klem:)

    SvarSlett